یکی از روش های کسب درآمد از اینترنت، تبدیل ایده به کسب و کار اینترنتی هست!
اگه برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی ایده ای داشته باشید و اون رو به کسب و کار اینترنتی تبدیل کنید، شانس زیادی برای کسب درآمد از اینترنت دارید!

تو این مطلب میخوام 3 تا روش ساده برای ایده پردازی مطرح کنم...

روش اول: اولین روش اینه که بیایید و نیازها و خواسته های افراد رو بررسی کنید و برای اون ها راه حل پیدا کنید! مثلا تو یه جمعی نشستید و یه نفر میگه: «کاشکی این اتوموبیلی که دارم، این امکان بهش اضافه می شد ........». در واقع شما باید این مشکل اون فرد رو براش یه راه حل پیدا بکنید و در واقع اون راه حل میشه ایده شما!

روش دوم: روش دوم، بررسی آرزوها و رویاهای افراد هست! مثلا تو همون جمع، یه نفر دیگه میاد میگه: «من یه آرزو دارم .............». شما باید مثل مشکل (نیاز) برای اون آرزو هم راه حل پیدا کنید! و اون فرد رو به آرزوش برسونید.

روش سوم: روش سوم، ایده گرفتن از ایده های مختلف هست! مثلا تو خیابون دارید راه میرید و چشمتون به یا تابلو روی یه فروشگاه میوفته! و با خوتون میگید: «من میتونم این تابلوها رو جالب تر و جذاب تر کنم تا افراد بیشتری به این تابلوها جذب بشن (و مشتریان من هم صحابان فروشگاه ها هستن). پس سومین روش شد : ایده گرفتن از ایده های مختلف



میخواید از اینترنت پول در بیارید؟
با روش های کسب درآمد از اینترنت آشنایید؟
می دونیدچطور مسشه کسب و کار اینترنتی راه انداخت؟


قرار هست به زودی وبیناری برگزار کنیم؛ در زمینه اصول کسب درآمد از اینترنت! خوشجال میشیم شما هم ثبت نام کنید ....
«««برای ثبت نام کلیک کنید ...»»»